Hands-on Science (H-Sci)

  Αυτο-Πρακτική Επιστήμη

Hands-on Science in Athens /Αυτο-Πρακτική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Scheme of the developed and future work of educational hands-on software and hardware, based on a multimedia, "multifunctional"
frame / environment, which :
 
 a. implements all activities to the scientific methodology, which is modified to be used (and) as an educational methodology, within five steps:

Being Interested in

Hypothesizing - Proposing

Experimenting -

   - Testing the Hypotheses

Concluding

Generalizing -

   - Applying

b. makes use of internet facilities for information, communication, work in groups, … ,

c. includes computer simulation / visualization
of stochastic microscopic process,
which explain all macroscopic phenomena,

d. incorporates laboratorial hardware, which uses sensors and actuators connected with the computer.

Some applications are designed and realized in order to support the proposed educational procedure:

Ηands-on solar heater 

 

the "electrical" light and heat

 

the biological / physical quantities of the human body

 

the air resistance vs. velocity

 

Hands-on "quantic" experiments

 

 

The hands-on software and hardware is (or/and will be) evaluated "in situ" by
school students (of five affiliated with the program schools in Athens), major physics university students / future science teachers and in-service training science teachers (in the University of Athens).

 


The software will be available or/and usable through a dedicated site of the University of Athens.

 

 

Αυτο-Πρακτική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών / Hands-on Science in Athens /

Σχήμα της ήδη ανεπτυγμένης και της μελλοντικής εργασίας, των εκπαιδευτικών Αυτο-Πρακτικών λογισμικών και υλικού βασισμένο σε ένα πολυμεσικό πολυλειτουργικό πλαίσιο / περιβάλλον το οποίο:

 

α. εντάσσει όλες τις δραστηριότητες στην επιστημονική μεθοδολογία, που είναι τροποποιημένη να χρησιμοποιηθεί (και) σαν εκπαιδευτική μεθοδολογία μέσα σε πέντε βήματα :

Ενδιαφέρομαι

 

Υποθέτω - Προτείνω

Πειραματίζομαι -

   - Ελέγχω τις Υποθέσεις

 

Συμπεραίνω

Γενικεύω -

   - Εφαρμόζω

 

β. κάνει χρήση των δυνατοτήτων τεχνικών μέσων του Διαδικτύου για πληροφορίες, επικοινωνία, συνεργατική εργασία, κ.α.,

γ. περιλαμβάνει προσομοίωση / οπτικοποίηση στον υπολογιστή στοχαστικών μικροσκοπικών διαδικασιών που εξηγούν όλα τα μακροσκοπικά φαινόμενα,

δ. ενσωματώνει εργαστηριακό υλικό που χρησιμοποιεί αισθητήρες και απτήρες συνδεδεμένους σε υπολογιστή

 

Μερικές εφαρμογές σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν με σκοπό να υποστηρίξουν την προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία :

 

            Ιδιοκατασκευή Ηλιακού Θερμοσίφωνα

 

            Το "ηλεκτρικό" φως και η θερμότητα

 

            Βιολογικές / Φυσικές ποσότητες του ανθρωπίνου σώματος

 

            Η αντίσταση του αέρα ως συνάρτηση της ταχύτητας πτώσης

 

            Αυτο-πρακτικά "κβαντικά" πειράματα

 

Το "Αυτο-Πρακτικό" λογισμικό και υλικό ή/ και θα αξιολογηθεί επί το πεδίο από μαθητές (5 συνδεδεμένων με το πρόγραμμα σχολείων) φοιτητών Φυσικής/ μελλοντικούς δασκάλους και υπηρετούντων εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών.

 

 

Το λογισμικό αυτό θα είναι διαθέσιμο ή/ και χρησιμοποιήσιμο μέσα από ένα αφιερωμένο στο πρόγραμμα διαδικτυακό τόπο του Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Front Page