ΤΕΧΝΙΚΑ                                                                                                                                                                                      ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

                                                                                                                                                                                                 

 

 

Η κατασκευή του μονοθέσιου με βάση το πρώτο σασί ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2007 και ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιανουαρίου του 2008. Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, πάνω από 150 μηχανικοί συμμετείχαν στο αναπτυξιακό project, για το οποίο ξοδεύτηκαν 14.000 εργατοώρες. Παρόμοιος αριθμός εργατοωρών χρειάστηκε για το στάδιο της κατασκευής, ώστε να είναι έτοιμη η MP4-23 για το ντεμπούτο της στην πίστα στις 9 Ιανουαρίου του 2008. Η MP4-23 είναι μια εξέλιξη της MP4-22 και έτσι δεν υπάρχουν ορατές διαφορές μεταξύ των δύο μονοθέσιων, ωστόσο από τώρα μέχρι την πρώτη κούρσα στην Αυστραλία έχουν προγραμματιστεί να υπάρξουν σημαντικές αναβαθμίσεις στις περισσότερες αεροδυναμικές επιφάνειες, στις πτέρυγες, στο κυρίως σασί, στα bargeboards, ενώ θα προστεθούν κάποια ακόμα αεροδυναμικά εξαρτήματα.

                                                                     Οι τεχνικές προδιαγραφές

   

 

  Κινητήρας : Mercedes-Benz FO 108V           Χωρητικότητα : 2,4 λίτρα     Αριθμός κυλίνδρων : 8

                      Μέγιστος αριθμός στροφών ανά λεπτό : 19.000 (όριο κανονισμών της FIA από το 2007)

                      Αριθμός βαλβίδων : 32                                       Βάρος : 95kg (μέγιστο επιτρεπτό από τους κανονισμούς της FIA)

                      Καύσιμα : Mobil 1 Unleaded (5.75% βιοκαύσιμο)  Ταχύτητες κιβωτίου : Επτά μπροστινές και μία όπισθεν

                      Λιπαντικά : Mobil 1, αναπτυγμένη φόρμουλα για το 2008 για χαμηλότερη τριβή και καλύτερη αντίσταση στην φθορά.  Ημιαυτόματο : Ναι   

                          Συμπλέκτης : Χειροκίνητος                                                                       Άξονες περιστροφής : McLaren

                      Σασί : Κατασκευασμένο από την McLaren συνθετικό κυψέλης από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, με ενσωματωμένες εμπρός και πλάγιες κατασκευές 

                                   πρόσκρουσης. Εμπεριέχει ενσωματωμένο ντεπόζιτο καυσίμου ασφαλείας.       

                     Εμπρός ανάρτηση :       Εσωλέμβια ράβδος στρέψης/αποσβεστήρας, τα οποία χειρίζεται αντιστρεπτική ράβδος και στρόφαλος με διπλά ψαλίδια.  

                     Συστήματα ενδοεπικοινωνίας : Kenwood                                  Ζάντες : Enkei         Μπαταρίες : GS Yuasa Corporation

                     Πίσω ανάρτηση : Εσωλέμβια ράβδος στρέψης/αποσβεστήρας, τα οποία χειρίζεται αντιστρεπτική ράβδος και στρόφαλος με διπλά ψαλίδια.                                                                                                                                                                                                                                                                         

                     Ηλεκτρονικά : Συστήματα ελέγχου της McLaren Electronic Systems με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά για το σασί, τον κινητήρα και την συλλογή δεδομένων.  Επίσης, η McLaren Electronic Systems προμηθεύει τον ηλεκτρονικό πλοηγό, αισθητήρες, ανάλυση δεδομένων και συστήματα τηλεμετρίας.                                                                                                                       

                    Κατασκευή κυρίως σασί : Μονοκόμματο κάλυμμα κινητήρα - ξεχωριστά πλαϊνά καπάκια - ξεχωριστό τμήμα πατώματος, ρύγχος..                                                    

                    Διεύθυνση : McLaren power-assisted                                                             Όργανα : McLaren Electronic Systems          Ελαστικά : Bridgestone Potenza  Αποσβεστήρες ανάρτησης : Koni  

                                          

   

              Η MP4-23 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την προκάτοχό της, ενώ το εμπρός ρύγχος είναι πιο ευθυγραμμισμένο και η σχεδίαση του σασί πιο "σφιχτή". Επίσης, στο νέο μονοθέσιο έχει τοποθετηθεί ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων από ανθρακονήματα.  Αξίζει να σημειωθεί ότι το κιβώτιο ήταν ένα από τα 4 εξαρτήματα των οποίων την ανάπτυξη σταμάτησε οικιοθελώς η McLaren, παραδεχόμενη πως είχαν χρησιμοποιηθεί τεχνικά δεδομένα της Ferrari για την κατασκευή τους, προκειμένου να πάρει την έγκριση της FIA το νέο μονοθέσιο.