Ο Jim Lee είναι Αμερικανο-Κορεάτης, γεννήθηκε στις 11 Αυγούστου του 1964 στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, αλλά μεγάλωσε στο St. Louis του Missouri. Είναι ένας από τους δημοφιλέστερους σκιτσογράφους, δημιουργούς και εκδότες κόμιξ. Η αξία της δουλειάς του στη βιομηχανία των κόμιξ έχει αναγνωριστεί πολλές φορές και από ειδικούς του χώρου και από το αναγνωστικό κοινό. Έχει βρεθεί στη θέση του σκιτσογράφου, του μελανωτή, του σεναριογράφου και του εκδότη. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι έχει λάβει το Ειδικό Βραβείο Harvey Νέου Ταλέντου (Harvey Special Award for New Talent) το 1990.
Οι συμμαθητές του στο σχολείο πίστευαν ότι ο Jim Lee θα ίδρυε τη δική του εταιρεία κόμιξ. Παρόλα αυτά δεν ακολούθησε εξαρχής την καριέρα του σκιτσογράφου. Παρακολουθούσε μαθήματα ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Princeton, και κυρίως μαθήματα ψυχολογίας, με σκοπό να γίνει γιατρός. Κάποια στιγμή επέλεξε ένα προαιρετικό μάθημα Καλών Τεχνών, το οποίο αναβίωσε την αγάπη του για το σκίτσο. Τελικά, άφησε την ιατρική σχολή με σκοπό να ακολουθήσει καριέρα στη βιομηχανία κόμιξ.
Η πρώτη του δουλειά στο χώρο των κόμιξ περιλάμβανε την προσθήκη μελανιού στο εξώφυλλο του πρώτου τεύχους του κόμικ Samurai Santa για λογαριασμό μιας μικρής ανεξάρτητης εταιρείας. Μετά από αυτό εργάστηκε ως σκιτσογράφος στον αμερικανικό κολοσσό των κόμιξ, Marvel Comics. Εργάστηκε σε σημαντικούς τίτλους όπως τους Punisher: War Journal, Alpha Flight και Conan the Barbarian. Αργότερα ανέλαβε το σκίτσο για τη σειρά Uncanny X-Men, στα πλαίσια της οποίας συνεργάστηκε με το μελανωτή Scott Williams. Από τότε οι δύο καλλιτέχνες έχουν συνεργαστεί αμέτρητες φορές. Η καλλιτεχνική δουλειά του Jim Lee κέρδισε τις καρδιές του αναγνωστικού κοινού, πράγμα το οποίο του έδωσε την ευκαιρία να επέμβει πιο δημιουργικά στους χαρακτήρες των X-Men. Το 1991 συνέβαλε στην έναρξη μίας νέας σειράς X-Men που έφερε απλά τον τίτλο X-Men. Σε αυτή τη σειρά δούλεψε ως σκιτσογράφος και συνεργάστηκε στη συγγραφή του σεναρίου με το γνωστό σεναριογράφο Chris Claremont. Επίσης, ο Jim Lee σχεδίασε νέες στολές για κάποιους χαρακτήρες όπως τους Cyclops, Jean Grey, Rogue, Psylocke και Storm. Μαζί με τον John Byrne δημιούργησε το χαρακτήρα Omega Red. Το κόμικ X-Men #1 κατέχει μέχρι σήμερα τη θέση του κόμικ με τις περισσότερες πωλήσεις, αφού πωλήθηκαν 8 εκατομμύρια αντίτυπα.
Το 1992 ο Jim Lee ήταν ένας από τους 7 καλλιτέχνες που αποχώρησαν από τη Marvel Comics και ίδρυσαν την Image Comics. Η προσωπική του εταιρεία που συμμετείχε στο σχηματισμό της Image Comics ονομάστηκε Wildstorm Productions. Έτσι ο Jim Lee δημοσίευσε το κόμικ του, WildC.A.T.s, του οποίου είχε αναλάβει και το σκίτσο και το σενάριο. Άλλες σειρές που δημοσίευσε και στις οποίες συμμετείχε και στο σενάριο και στο σκίτσο ήταν τα κόμιξ Stormwatch, Deathblow, Gen13. Αργότερα, ως εκδότης δημιούργησε και δύο θυγατρικές, τις Homage και Cliffhanger, μέσω των οποίων εκδίδονταν κόμιξ τα πνευματικά δικαιώματα των οποίων ανήκαν στους δημιουργούς τους. Το 1996 ο Jim Lee ξαναδούλεψε για τη Marvel Comics. Μετά το πέρας της συνεργασίας τους, αποφάσισε να επικεντρωθεί στη δική του εταιρεία με σκοπό να τη διαφοροποιήσει από την Image Comics. Η κίνηση αυτή οδήγησε στην έκδοση των Authority και Planetary. Μέσω μιας άλλης θυγατρικής της Wildstorm, της America’s Best Comics (ABC), ο δημοφιλής σεναριογράφος Alan Moore επέστρεψε στη συγγραφή κόμιξ για εταιρεία, μετά από μία δεκαετία ανεξάρτητων δουλειών. Επιπροσθέτως, ο Jim Lee έγραψε το σενάριο και σχεδίασε μία σειρά 12 τευχών με τον τίτλο Divine Right.
Στα τέλη του 1998 αποχώρησε από την Image Comics και πούλησε τη Wildstorm στη DC Comics. Το 2003 σκίτσαρε για λογαριασμό της DC Comics τη σειρά Batman: Hush σε σενάριο Jeph Loeb, μία σειρά που γνώρισε τεράστια επιτυχία. Κατόπιν αυτού σκίτσαρε για την ίδια εταιρεία τη σειρά Superman: For Tomorrow σε σενάριο Brian Azzarello. Από το 2005 και μέχρι σήμερα σκιτσάρει τη νέα σειρά της DC Comics, All-Star Batman and Robin, the Boy Wonder σε σενάριο Frank Miller. Παράλληλα, συνεχίζει να διοικεί την εταιρεία του συνεργαζόμενος με πολλούς νέους καλλιτέχνες. Τέλος ,έχει σχεδιάσει εξώφυλλα και για το πρόσφατο γεγονός της DC Comics που φέρει τον τίτλο Infinite Crisis.
Ο Michael Layne Turner γεννήθηκε στις 21 Απριλίου του 1971 στο Crossville του Tennessee και απεβίωσε στις 27 Ιουνίου του 2008 στο νοσοκομείο Santa Monica στην California. Ήταν ένας από τους γνωστότερους δημιουργούς κόμιξ. Είχε περάσει από τα πόστα του σκιτσογράφου, του μελανωτή, του σεναριογράφου και του εκδότη. Έγινε γνωστός με τη δουλειά του στις σειρές Witchblade, Fathom, Soulfire, Superman/Batman και με τα εξώφυλλα που σκίτσαρε για τους δύο κολοσσούς, DC Comics και Marvel Comics. Επίσης, ήταν ο πρόεδρος της εταιρείας Aspen MLT.
Ο Michael Turner ήταν φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Tennessee με απώτερο σκοπό να σπουδάσει ιατρική. Λίγο πριν αποφοιτήσει μετακόμισε στην Aspen του Colorado και μετά στο San Diego της California, όπου δίδαξε πολεμικές τέχνες. Κατά τη διάρκεια της διαμονής του στο San Diego εκδήλωσε μεγάλο ενδιαφέρον για τα κόμιξ.
Το ταλέντο του Michael Turner ανακαλύφθηκε από τον Marc Silvestri σε ένα συνέδριο κόμιξ. Ο Marc Silvestri τον προσέλαβε σαν σκιτσογράφο στην εταιρεία του Top Cow Productions. Μάλιστα, υπήρξε συνδημιουργός της επιτυχημένης ηρωίδας Witchblade. Το καλοκαίρι του 1998 ξεκίνησε τη σειρά Fathom, της οποίας κατείχε τα πνευματικά δικαιώματα, έχοντας ήδη εργαστεί πάνω στη νέα του σειρά Soulfire. Πέρα από το καλλιτεχνικό του ταλέντο, είχε επιδείξει άριστες επιδόσεις στο θαλάσσιο σκι, τις πολεμικές τέχνες και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δυστυχώς, το Μάρτιο του 2000, οι γιατροί διέγνωσαν ότι ο Michael Turner έπασχε από χονδροσάρκωμα στο δεξιό τμήμα της λεκάνης του, μία μορφή καρκίνου στα κόκαλα. Νοσηλεύτηκε στο Ιατρικό Κέντρο UCLA, όπου υπεβλήθη σε εγχείρηση κατά τη διάρκεια της οποίας του αφαίρεσαν ένα γοφό, 40% της λεκάνης του και αρκετή ποσότητα κόκαλου. Την εγχείρηση ακολούθησε εννιάμηνη θεραπεία με ακτινοβολία.
Ο Michael Turner αποχώρησε από την Top Cow στα τέλη του 2002 για να ιδρύσει τη δική του εταιρεία έκδοσης κόμιξ, η οποία έφερε το όνομα Aspen MLT Inc. (όπου τα αρχικά MLT αντιστοιχούσαν στο όνομα Michael Layne Turner) και βρισκόταν στη Santa Monica, με ένα στούντιο στη Marina del Rey της California. Η έκδοση κόμιξ από την Aspen καθυστέρησε εξαιτίας της δικαστικής διαμάχης με την Top Cow Productions σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα της Fathom, η οποία διήρκησε ένα χρόνο. Στη διαμάχη αυτή προστέθηκαν και τα πνευματικά δικαιώματα για κάποιους άλλους τίτλους που δεν είχαν ακόμη κυκλοφορήσει στην αγορά, τους Soulfire (αρχικά ονομαζόταν Dragonfly) και Ekos. Ο Michael Turner είχε αρχίσει την προεργασία των δύο αυτών τίτλων πριν αποχωρήσει από την Top Cow και πριν διαγνωστεί ότι έπασχε από καρκίνο. Τελικά η Aspen και η Top Cow έλυσαν τη διαμάχη τους έξω από το δικαστήριο το 2003.
Το 2004 ο Michael Turner σκίτσαρε εξώφυλλα για διάφορους τίτλους της DC Comics, όπως τους Flash και Identity Crisis. Επίσης, σχεδίασε τα εξώφυλλα και συνέβαλε στη συγγραφή του σεναρίου για την ιστορία Godfall, η οποία δημοσιεύτηκε στους τρεις κύριους τίτλους του Superman στις αρχές του 2004. Επίσης, σκίτσαρε τα έξη τεύχη της ιστορίας Supergirl from Krypton που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό κόμιξ Superman/Batman. Το 2004 ο τίτλος Soulfire, του οποίου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκαν στο Michael Turner, ξεκίνησε να δημοσιεύεται από την Aspen. Επιπροσθέτως, ο τίτλος Fathom επανεκδόθηκε την ίδια χρονιά, αυτή τη φορά από την Aspen και όχι από την Top Cow.
Στις 6 Αυγούστου του 2005, η Marvel Comics ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Michael Turner για μία σειρά έξι τευχών και για το σχεδιασμό εξωφύλλων. Τελικά, σχεδίασε τα εξώφυλλα για τη μίνι σειρά Civil War και για τη νέα σειρά Wolverine: Origins. Επίσης, είχε ανακοινωθεί ότι θα ήταν ο σκιτσογράφος της σειράς Ultimate Wolverine.
Τέλος, έφτιαχνε και ψηφιακά κόμιξ για την τηλεοπτική σειρά “Heroes” του καναλιού NBC.
Ο Michael Turner πέθανε στις 27 Ιουνίου του 2008 στο νοσοκομείο Santa Monica της California εξαιτίας επιπλοκών από τον καρκίνο. Το πρώτο τεύχος της σειράς Fathom (Vol. 3), το οποίο δημοσιεύτηκε στις 6 Αυγούστου του 2008, έφερε ένα γαλάζιο φιόγκο στην πάνω δεξιά γωνία του εξωφύλλου προς τιμήν του Michael Turner, ενώ στην πρώτη του σελίδα περιλαμβανόταν ένα επιμνημόσυνο κείμενο γι’ αυτόν, καθώς και μία φωτογραφία του που τον έδειχνε να εργάζεται στο σχεδιαστήριό του.
Ο José Edilbenes Bezerra, κατά κύριο λόγο γνωστός με το καλλιτεχνικό του όνομα Ed Benes, γεννήθηκε το 1972 στο Alto Santo της Ceara της Βραζιλίας. Είναι ένας Βραζιλιάνος σκιτσογράφος, ο οποίος είναι πολύ αγαπητός στο αναγνωστικό κοινό. Έγινε γνωστός από τη δουλειά του σε σειρές κόμιξ της DC Comics, όπως τις Birds of Prey, Supergirl, Superman και Justice League of America.
Αρχικά ο Ed Benes ειδικευόταν στη δημιουργία σκίτσων με υπερηρωίδες, αλλά ωρίμασε ιδιαίτερα ως καλλιτέχνης μετά τη δουλειά του στον τίτλο Gen¹³ της Wildstorm Comics. Η αδελφή του, η Mariah Benes, είναι επίσης μία διακεκριμένη σκιτσογράφος. Αυτόν τον καιρό ο Ed Benes εργάζεται στη σειρά κόμιξ Justice League of America (Vol. 2), έχοντας σκιτσάρει τα τεύχη 0-7, 9-10, 12, 14-15, και 17-19. θα συνεχίσει να δουλεύει στον εν λόγω τίτλο τουλάχιστον μέχρι το τεύχος 24.
Η μητρική του γλώσσα είναι τα πορτογαλικά. Γι’ αυτό ο Ed Benes δουλεύει σχεδόν αποκλειστικά μέσω μεταφραστών ώστε να μπορεί να επικοινωνεί αποτελεσματικά με τους Αμερικανούς συναδέλφους του. Ο γνωστός σεναριογράφος Brad Meltzer είχε αναφερθεί σε αυτήν την ιδιότυπη συνεργασία στον πρώτο τόμο της σειράς Justice League of America. Ο σεναριογράφος φοβόταν ότι μία πολύ βασική σκηνή του κόμικ δεν θα σχεδιαζόταν σωστά εξαιτίας της πληθώρας των λεπτομερειών που είχε καταγράψει. Ευτυχώς, ο μεταφραστής της DC Comics, Joe Prado, μετάφρασε κάθε λέξη από τις οδηγίες του Brad Meltzer, ο οποίος επαίνεσε και τους δύο συνεργάτες του λέγοντας «όλες οι λεπτομέρειες που έγραψα είναι σχεδιασμένες στην εικόνα…».