Ο
κεραυνός θα προσκρούσει σε ένα άκρο όπως η άκρη της μύτης ή των φτερών.
Τη στιγμή αυτή, το αεροπλάνο βρίσκεται μέσα στο ηλεκτρικό "κύκλωμα"
μεταξύ των περιοχών των νεφών που έχουν αντίθετη πολικότητα. Το ρεύμα θα
περάσει μέσω των αγώγιμων διαδρομών στο σώμα του αεροσκάφους και θα
εξέλθει από κάποια άλλη ακρότητα, όπως η ουρά.
Οι πιλότοι μερικές φορές αναφέρουν ένα προσωρινό τρεμούλιασμα των
φώτων ή μια σύντομη παρεμβολή στα ηλεκτρονικά όργανα του
αεροσκάφους. Τα περισσότερα κελύφη αεροσκαφών αποτελούνται κυρίως
από αλουμίνιο, το οποίο είναι καλός αγωγός του ηλεκτρικού ρεύματος.
|