2ο Δ.Σ. ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ

 

 

 

ΑρχικήΤοποθεσίαΣχολείοΔραστηριότητεςΕγκαταστάσειςΕπικοινωνία

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Το 2ο Δ.Σ Ν.ΠΕΡΑΜΟΥ ιδρύθηκε το 1988.Τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του δεν υπήρχε διαθέσιμο σχολικό κτίριο και γι αυτό πρωτολειτούργησε στο κοινοτικό διαμέρισμα της Ν. Περάμου. Στην περιοχή υπήρχε ήδη ένα σχολείο το οποίο όμως δεν επαρκούσε για να καλύψει τις ανάγκες της μαθητικής κοινότητας. Στο σημείο αυτό αξίζει αν σημειώσουμε ότι στην Βλυχάδα-περιοχή τελικής στέγασης – προϋπήρχε ένα τριθέσιο Δ.Σ που συνενώθηκε με το 2ο το 1989.

Αρχικά, ήταν εξαθέσιο και αριθμούσε περίπου 120 μαθητές. Πρώτος διευθυντής ήταν ο κ. Νικόλαος Τσιαντός ο οποίος παρέμεινε σε αυτή τη θέση και στο παρών σχολείο μέχρι το 2007 όποτε και συνταξιοδοτήθηκε. Η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου του σχολείου ολοκληρώθηκε κατόπιν πιέσεων τόσο του διευθυντή όσο και του συλλόγου γονέων των οποίων η συμβολή ήταν καθοριστική για την περαίωση του αύλειου χώρου.

Το σχολείο αυτό έφτασε στα μέσα της δεκαετίας του 1990 να αριθμεί 240 παιδιά και αν λειτουργεί ως 12/θεσιο αλλά με οργανικότητα 6/θεσιου.Τα παιδιά έρχονταν από μακρινές αποστάσεις γι’ αυτό μεταφέρονταν με λεωφορεία από τότε ως και σήμερα.

Τη σχολική χρονιά 2007-2008 διαιρέθηκε σε δύο σχολικές συστεγαζόμενες  μονάδες και μετονομάστηκε σε 2ο και 4ο (σύμφωνα με τις αλλαγές στην εκπαίδευση). Διευθυντές κατ’ αντιστοιχία ήταν ο κ. Μπαϊλης Ηλίας και ο κ. Μέγας Κωνσταντίνος η θητεία των οποίων ήταν τετραετής και έληξε το 2011.

Σήμερα, μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη και στην εκπαίδευση , συγχωνεύτηκε σε μία ενιαία σχολική μονάδα με την ονομασία 2ο Δ.Σ. Ν. Περάμου. Λειτουργεί ως 12/θεσιο με διευθύντρια την κα. Ρεντούμη Παναγιώτα. Έχει επίσης ενταχθεί στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα και αριθμεί 238 παιδιά. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελείται από 25 εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Επίσης για πρώτη φορά λειτουργεί και ολοήμερο. Τέλος, φέτος για πρώτη φορά βρίσκονται σε εξέλιξη και πρόκειται να υλοποιηθούν 12 περιβαλλοντικά προβλήματα με απώτερο στόχο να ευαισθητοποιηθούν τόσο οι μαθητές όσο και η τοπική κοινότητα σε θέματα περιβάλλοντος αλλά και να γνωρίζουν καλύτερα την χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής τους.