1984-1991
Το 1984 σηματοδότησε μια πρωτοφανή για τα δεδομένα της Formula-1 κυριαρχία της McLaren, που όμοιά της δεν έχει πετύχει καμία άλλη ομάδα. Επί μια οκταετία η McLaren έγραφε ιστορία, εξαφανίζοντας τον ανταγωνισμό και καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Το... χορό άνοιξε ο Niki Lauda, ο οποίος μαζί με το Γάλλο Alain Prost (Άλεν Προστ) χάρισαν στη McLaren το 2ο της πρωτάθλημα Κατασκευαστών, πετυχαίνοντας συνολικά 12 νίκες! Ο Lauda κέρδισε και το πρωτάθλημα Οδηγών (μόλις μισό βαθμό μπροστά από το Prost). Ήταν ήταν ο 3ος τίτλος τόσο για τον ίδιο όσο και για τη McLaren.
M9A
Τη σκυτάλη πήρε το 1985 ο Alain Prost, ο οποίος κάνοντας πέντε από τις έξι συνολικά νίκες της ομάδας (μια έκανε ο Lauda) πέτυχε το 3ο νταμπλ στην ιστορία της McLaren και φυσικά τον 1ο του προσωπικό παγκόσμιο τίτλο. Χαρακτηριστικό της στρατηγικής ικανότητας του Γάλλου είναι ότι σε αυτές τις πέντε νίκες μόνο μια φορά ξεκίνησε από τη pole position (πρώτη θέση στην εκκίνηση)... στον αγώνα της Αυστρίας. Το 1986, και μετά από μεγάλη μάχη με τον Mansell της Williams, ο Prost κάνει συνολικά τέσσερις νίκες και κατακτάει ξανά το πρωτάθλημα Οδηγών... 2ο (συνεχόμενο) για τον ίδιο, 5ο για τη McLaren. Και πάλι, από τις τέσσερις νίκες του μόνο στη μια ξεκίνησε από τη pole position (Μονακό). Το παρατσούκλι "Καθηγητής" που τον συνόδευε μέχρι το τέλος της οδηγικής του καριέρας μόνο τυχαίο δεν ήταν.
M19A
Το 1987 είναι η τελευταία χρονιά που η McLaren τρέχει με κινητήρα Porsche και τερματίζει 2η στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Οι Prost και Johansson μάζεψαν συνολικά 76 βαθμούς, με τον Γάλλο να πετυχαίνει τρεις νίκες (Βραζιλία, Βέλγιο και Πορτογαλία).
Και φτάνουμε στο 1988, μια χρονιά ορόσημο όχι μόνο για τη McLaren αλλά και για την ίδια τη Formula-1. Με νέο εξακύλινδρο κινητήρα turbo φτιαγμένο από τη Honda και με τους Ayrton Senna (Άιρτον Σένα) και Alain Prost στα τιμόνια της, η McLaren κυριαρχεί ολοκληρωτικά κερδίζοντας 15 από τους 16 αγώνες... μια επίδοση που της αποφέρει 199 βαθμούς στο τέλος της περιόδου και δεν έχει επαναληφθεί έκτοτε από καμία ομάδα. Ταυτόχρονα ο Senna κερδίζει τον 1ο του παγκόσμιο τίτλο, με τρεις βαθμούς περισσότερους από τον δεύτερο Prost (4ο νταμπλ της McLaren). M23
Η επέλαση της McLaren συνεχίζεται για τρία ακόμα χρόνια με ομηρικές μάχες (και διαμάχες) μεταξύ των Senna και Prost. Όλες οι υπόλοιπες ομάδες περνούν αναγκαστικά στο περιθώριο αφού οι δύο πιλότοι της McLaren μονοπωλούν το ενδιαφέρον, τις νίκες και τους τίτλους. Το 1989 ο Prost, αν και κάνει μόνο τέσσερις νίκες (έναντι έξι του Senna), κερδίζει τελικά τον 3ο του τίτλο και η McLaren προσθέτει ακόμα ένα νταμπλ σο ενεργητικό της. Οι 14 διπλές νίκες (1-2) των Senna και Prost κατά τη διάρκεια της διετίας 1988-1989 αποτελεί νέο ρεκόρ για ένα και μόνο ζευγάρι οδηγών. Ακατάρριπτο έως σήμερα. Ο Senna "απαντάει" στο Prost το 1990, κάνοντας έξι νίκες έναντι καμίας του Γάλλου, κατακτάει τον 2ο παγκόσμιο τίτλο του και η McLaren γιορτάζει το 6ο νταμπλ της ιστορίας της. Το 1991 ο Βραζιλιάνος, με παρτενέρ πλέον τον Gerhard Berger, κερδίζει επτά αγώνες (έναντι ενός του Αυστριακού), κατακτάει τον 3ο παγκόσμιο τίτλο του (2ο συνεχόμενο) και η McLaren γίνεται (και παραμένει έως σήμερα) η μοναδική ομάδα στην ιστορία του αθλήματος με 4 συνεχόμενα νταμπλ! M26
Κλείνει έτσι η χρυσή οκταετία της McLaren (1984-1991) κατά την οποία κέρδισε συνολικά 13 τίτλους (7 πρωταθλήματα Οδηγών, 6 Κατασκευαστών) και κατέρρψε τόσα ρεκόρ ώστε να φαντάζει απίθανο να επαναληφθεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον από οποιαδήποτε ομάδα... ούτε καν από την ίδια τη McLaren.